Accelerate

Zoals uit bovenstaande animatie blijkt is Accelerate software die u, als hypotheekadviseur, voorziet van een geautomatiseerde workflow en een verzorgd bemiddelingstraject. Accelerate is hierbij uw kwaliteitscontroleur en geheugensteun. Hierdoor verloopt de dossierafhandeling gemiddeld minstens 30% sneller. Het uitgangspunt van Accelerate is dat u, samen met de klant, het dossier gemakkelijk, digitaal en efficiënt naar de eindstreep brengt.

Accelerate werkt vanuit een werkvoorraad. Door het gebruik van honderden vooraf ingestelde triggers kunt u de volledige afhandeling van een dossier vanuit deze werkvoorraad doen. Is er geen signaal van een bepaald dossier in de werkvoorraad?  Dan ligt de actie bij de geldverstrekker, klant of een andere partij. Mocht het dossier hierdoor te lang stilliggen dan geeft Accelerate u hierover automatisch weer een signaal.

Uw eigen Klantportaal

Iedere klant een persoonlijk klantportaal in uw huisstijl.

Overzicht

In één oogopslag overzicht over alle dossiers bij alle geldverstrekkers.

Management informatie

Realtime inzicht door grafieken en statistieken over o.a. productie, conversieratio's, doorlooptijden en First Time Right.

Tijdigheid

Termijnen en belangrijke data nooit meer missen en altijd in beeld. Accelerate signaleert voor u!

Signaleringen

Met Accelerate werkt u procesmatig op basis van signaleringen en workflows.

CRM

De CRM component van Accelerate geeft u de mogelijkheid om uw klanten te beheren en de commerciële data voor uw marketing te managen.

Kennismaking en oriëntatie

Informatie vooraf
Accelerate heeft de mogelijkheid om te werken met een persoonlijk klantportaal in uw eigen huisstijl. Dit kan voor bestaande klanten uit het bijgeleverde CRM of voor nieuwe klanten. Door de klant al vooraf stukken te laten uploaden in het klantportaal creëert u commitment voorafgaand aan het eerste gesprek. De klant voelt zich serieus genomen en u beschikt vooraf al over informatie die nodig is voor het adviesgesprek. Dit portaal kunt u ook zonder hypotheek openstellen voor uw klant en gebruiken voor andere (commerciële) doeleinden. Via dit portaal kunt u de klant ook met I-deal laten betalen voor uw diensten.

Opdracht tot dienstverlening en facturering
Met Accelerate stelt u eenvoudig en razendsnel een zeer uitgebreide en gespecificeerde opdracht tot dienstverlening samen die u via het portaal met de klant kunt delen en digitaal kunt laten tekenen. Deze zit hierdoor tijdig en compleet in het dossier. Overigens kunt u op een later moment ook de facturering met Accelerate uitvoeren. Al de inhoudelijke info van deze factuur levert u bovendien als ondernemer met één druk op de knop een schat aan management info!

Advies

Accelerate en adviespakketten
Door koppelingen met adviespakketten (o.a. AdviesBox, Findesk, Figlo en Scenario Advies) worden de belangrijkste gegevens overgedragen. Als het advies is gemaakt en via HDN de verschillende producten worden aangevraagd, wordt gelijktijdig Accelerate gevuld. Hierdoor werkt zowel de geldverstrekker als u als adviseur altijd aan het juiste en meest actuele dossier.

Bemiddeling

Bemiddeling is hét element waarbij Accelerate het verschil maakt.

Eén platform voor alle geldverstrekkers
U hoeft niet meer in te loggen in alle verschillende extranetten of portalen van geldverstrekkers, verzekeraars of serviceproviders (bijv. Skydoo). U werkt nog maar met één platform waar u als adviseur centraal staat. De door de klant geüploade stukken worden door de optische module gecontroleerd en staan direct klaar voor verzending per HDN.

De optische module leest 10 stukken uit waaronder belangrijke data, inkomensstukken en geldigheid van documenten. Keurt u een stuk af dan staat deze weer direct open in het klantportaal. Deze werkwijze zorgt voor gemak en snelheid en stelt u in staat om excellent te bemiddelen. Accelerate kantoren staan bij geldverstrekkers niet voor niets bekent om hun hoge FTR-percentages.

Overzicht in één oogopslag voor adviseur en klant
Via Accelerate leest u van alle partijen in één gestructureerd overzicht wat de status van het dossier is en welke stukken er nog aangeleverd dienen te worden. De klant ziet dit ook in zijn of haar persoonlijke klantportaal. Een unieke functionaliteit waarbij “samen met de klant” een diepere lading krijgt! Door onze jarenlange ervaring in bemiddeling is de informatievoorziening naar de consument zodanig duidelijk dat er voor de klant géén aanleiding is om u extra vragen te gaan stellen.

Altijd op tijd met automatische signalering en overdracht van werk
Door Accelerate hoeft u geen deadlines meer te missen. De vooraf ingerichte automatische triggers zorgen voor tijdige signalering. Daar komt bij dat collega’s ook elkaars werkvoorraad kunnen bijwerken. Geen onnodige overdrachtsmomenten meer, geen vergeten acties. Altijd in control

Documenten in het juiste format makkelijk checken
Accelerate beschikt over een DocEngine. Dit houdt in dat Accelerate automatisch documenten en dossiers kan beoordelen. Op compleetheid en op onderlinge samenhang. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een geboortedatum die op het paspoort afwijkt van de daadwerkelijke aanvraag. Mochten die van elkaar afwijken, dan signaleert Accelerate dit voor u.

Nog een voordeel: Accelerate zet automatisch elektronisch aangeleverde stukken om in PDF, de standaard in elektronische stukken.

Compliant werken zonder extra werk
Accelerate logt elke actie die u onderneemt. Naar de klant, naar de geldverstrekker en naar de levensverzekeraar. Zo bent u op ieder moment aantoonbaar in control als het gaat om het hypotheekbemiddelingsproces.

Efficiency verbetering
In de bemiddeling is met Accelerate de grootste efficiency slag te bereiken. Daarbij is een besparing van meer dan 40% het minimum. Tijd die u kunt gebruiken om uw bestaande klanten te beheren of om meer nieuwe klanten te kunnen bedienen. Gewoon meer marge maken of tijd overhouden zijn ook opties. De extra marge voor nu betekent ook veerkracht voor uw bedrijf als zich eventueel prijsdruk gaat voordoen in de markt.

Management informatie
Doordat alle informatie gelogd wordt ontstaat er voor u een schat aan informatie. Waar haalt uw bedrijf zijn omzet vandaan? Uit welke diensten , uit welke leads. Hoe presteren uw medewerkers? Wat is de conversie? Waar kunt u bijsturen? Accelerate geeft u een haarscherpe dwarsdoorsnede van uw bedrijf. Sturen op first time right was nog nooit zo makkelijk. Uw bedrijf dus altijd in de fast-lane met Accelerate!

 

Beheer

Als een hypotheek adviestraject succesvol is afgerond start de beheerfase.

Met de actuele informatie die in Accelerate staat kunt u perfect overgaan naar deze fase. Zodat u de klant kunt blijven bedienen met uw deskundig advies. Daarnaast geeft u hiermee invulling aan de zorgplicht richting klant.

Accelerate heeft een koppeling met Nationale Hypotheek Bond. Als een signaal uit Nationale Hypotheek Bond daar aanleiding toe geeft, kunt u dan uw Accelerate adviesdossier weer opstarten.

Betrouwbare HDN techniek

Accelerate gebruikt HDN als communicatiestandaard. Deze marktstandaard zorgt voor een stabiel werkend systeem.

Koppelingen

Accelerate kan gebruikt worden in combinatie met alle reguliere Adviespakketten.

DossierChecker

De door de klant geüploade stukken worden door automatisch onze dossierchecker gecontroleerd om u te helpen met de beoordeling.

Co-Creatie

Wij werken intensief samen met onze klanten. Hierdoor zijn al veel goede klantideeën ontwikkeld en voor iedereen beschikbaar gemaakt.

Compliant

Al uw e-mails, geuploade documenten en acties op een dossier zijn op ieder moment vindbaar en te reconstrueren.

Eenvoudig overdracht

Door Accelerate te gebruiken is overdracht eenvoudig. Iedereen werkt in hetzelfde systeem. Deeltijdwerk, verlof of ziekte hoeft dan niet te leiden tot vertraging in hypotheekdossiers.

Maak kennis met Accelerate!

Wilt u ook efficiënter werken en compliant zijn? Laat uw contactgegevens achter!

Wij nemen contact met u op om te kijken waar en wanneer we u een uitgebreide demonstratie van Accelerate kunnen geven. Dit kan zowel online als op locatie!

Gewoon een vraag? Stel hem gerust!

Neem contact met mij op!
Ik heb een vraag!

HD Connect biedt ook maatwerkoplossingen voor ketens, serviceproviders en geldverstrekkers. Neem contact met ons op!

Maak kennis met Accelerate!